Summa sidvisningar

söndag 24 augusti 2008

Vecka 34

Regn, regn och sjuklingar... J och P sjuka... Jag färdigställde mitt redskapsskjul och fixade på lekstugan, det blev bla spröjs på fönstren en vindföljel och lite målat.

P började fixa på kvisten och jag målade. Nu är den så gott som färdig, bara lite ribbor saknas, el och lite annat småfix, men den börjar se mera färdig ut.

Jag var på Jutbacka marknaden på fredagen och fick bla nys om ett par par ytterdörrar till salu i Kokkola för en ca 90 €, borde ringa och kolla. Ååh om vi skulle ha vår villa lite längre på G vad jag skulle ha hittat att shoppa! Köpt några handsmidda krokar till mitt redskapskjul.

Vi var på en fisketur till Nyykabi på lördagen, och P ansåg att det var bara usligheter vid villatomten, högt gräs och jobb jobb, J fiskade och hade inte alls brått hem och T var i skogen och plockade blåbär och hallon och njöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar